با گسترش دامنه کاربردی هندسه UF4، شرکت والتر آلمان (Walter Tools) اینسرت جدید برای تراشکاری و شیارزنی همزمان معرفی کرده است. این اینسرت ها برای عملیات شیارزنی، برش (Parting off) و تراشکاری داخل شیار با سرعت های پیشروی متوسط استفاده می شوند. این هندسه جدید قابلیت داخل تراشی و روتراشی در جهت های شعاعی و محوری را دارد.

هندسه UF4 بروی اینسرت های سری GX24 و DX18 شرکت والتر (Walter Tools)  عرضه می شوند. اینسرت های با هندسه UF4 به صورت تک لبه هستند. به همین دلیل در صورتی که عمق برش بیشتر از طول اینسرت باشد (18 و 24 میلیمتر)، قسمت انتهایی اینسرت (لبه دوم در سایر هندسه ها) با قطعه کار درگیر نمی شود. اینسرت ها با هندسه UF4 در همان هولدرهای اینسرت های دو لبه قابل استفاده هستند. با استفاده از این هندسه جدید و هولدرهای پیشین امکان برش تا عمق 32 میلیمتر میسر شده است. عرض برش اینسرت های جدید 3 الی 6 میلیمتر است که بازه وسیعی از دامنه کلی 2 الی 8 میلیمتر ابزارهای شیارزنی را پوشش می دهند.

کاربرد های هندسه UF4

هندسه UF4 به دلیل داشتن براده شکن بی نهایت مثبت، علاوه بر کنترل بسیار خوب براده، تضمین کننده سطوح صیقلی در ماشینکاری  انواع فولادهای زنگ نزن (گروه ISO M)، سوپرآلیاژها (گروه ISO S) و انواع فولادها (گروه ISO P) است. به طور خاص، در ماشینکاری مواد در گروه های M و S با استفاده از هولدرهای مجهز به سیستم خنک کاری دقیق (Precision cooling) نتایج فوق العاده ای بدست خواهد آمد. سیستم خنک کاری دقیق شرکت والتر آلمان، مایع خنک کننده (آب صابون) را به صورت مستقیم و دقیق به لبه برشی ابزار می رساند که این امر باعث افزایش راندمان خنک کاری و روانکاری بهتر در پروسه براده برداری می شود. جهت مشاهده ویدئو مربوط به این ابزارهای شیارزنی کلیک کنید.

اینسرت های  با هندسه UF4 در تمامی هولدرهای استاندارد سری Walter Cut قابل استفاده هستند. این ابزارها کاربردهای متنوعی در هر سطح تولیدی، نظیر تولید یک قطعه تا تولید انبوه قطعات دارند. تشکیل و کنترل فوق العاده براده در این هندسه و همچنین صافی سطح بالا، این اینسرت ها را به انتخاب اول صنایع مختلف برای عملیات پرداخت تبدیل کرده است. در نهایت این نسل با بهره گیری از تکنولوژی خاص روکش دهی Walter Tiger.tec طول عمر بسیار بالا و صرفه اقتصادی عملیات ماشینکاری را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • لینک این مقاله در سایت والتر (Walter Tools) – کلیک کنید
  • لینک دانلود کاتالوگ های والتر (Walter Tools) – کلیک کنید