راهکارهای تخصصی ماشینکاری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

شرکت هونام تجهیز آسیا به همکاری شرکای تجاری خود انواع راه حل ها برای ماشینکاری قطعات در این صنعت را ارائه می کند. از جمله این راه حل ها می توان انواع ابزاهای بورینگ و بک بورینگ و همچنین انواع فرزهای تیغچه تعویض شو جهت پروسه های فرزکاری خشن را نام برد. در ادامه برخی از راهکارهای این صنعت معرفی می شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان هونام تماس بگیرید.

تماس با ما

ما در هونام به دنبال رابطه ای بلند مدت و برد – برد با مشتریان خود هستیم. دستیابی به این هدف تنها با رضایتمندی مشتریان و با ارائه راهکارهای تخصصی که باعث کاهش هزینه های تولید و افزایش یهره وری می شود، امکان پذیر است. شرکت هونام در طی سالیان حضور در صنعت کشور، پروژه های موفقی را در صنایع خودروسازی و قطعات وابسته، صنعت انرژی، صنعت تابلوهای برق و غیره پیش برده است.

ما معتقد هستیم که بنیان پیشرفت و توسعه کشور و رفع بسیاری از موانع تولید، توسط نیروی انسانی متخصص رقم خواهد خورد، لذا مسئولیت اجتماعی هر یک از ما انتقال تجربه ها، تخصص ها و دانش فنی به سایرین است. نگاهی گذرا به فعالین در حوزه تامین و فروش ابزارهای برشی در کشور و پیشینه و شروع به فعالیت آن ها در این صنعت، گواه این واقعیت است که آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص یکی از اهداف اصلی تیم مدیریت شرکت هونام تجهیز آسیا است.

جهت مشاوره و دریافت راهکارهای تخصصی صنعت خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.