معرفی روکش جدید شرکت والتر (Walter) آلمان برای مته های نسل X-treme Evo Plus DC180

با مته های جدید X-treme Evo Plus شرکت والتر اقدام به معرفی ابزار جدید در دامنه نسل مته های DC180 Supreme نموده است.

تکنولوژی روکش  Krato-tec™  که مختص مته ها و برقو ها توسعه یافته است، باعث گسترش بازار مته های تمام الماسه (Solid Carbide) میگردد. گرید WJ30EZ در واحد تحقیق و توسعه شرکت والتر آلمان تولید شده است. این گرید با روکش چند لایه AlTiN باعث بالا بردن سرعت برشی ابزار می شود. همچنین این ابزار را می توان به عنوان یک ابزار عمومی (Universal) برای سوراخکاری مواد در تمام گروه مواد ISO شامل گروه مواد P، M، K،N ، S و H بکار گرفت.

در مقام مقایسه با سایر ابزارهای موجود در بازار، مته DC180 Supreme دارای طول عمر بیش از 50% می باشد. این مته با سوراخ آب صابون داخلی قادر به کاربرد با مواد خنک کاری امولسیون، روغن برش و MQL (بکارگیری مصرف حداقلی ماده خنک کننده همراه با هوا) میباشد. از نظر هندسه ابزار، لبه برشی مستقیم آن باعث میگردد که حداکثر ثبات و قابلیت اطمینان و تکرارپذیری در ماشینکاری بدست آید.

دامنه ابعادی

شرکت والتر مته های DC180 Supreme را در دامنه قطرهای 3 الی 20 میلیمتر برای عملیات مختلف سوراخکاری تولید می کند. به عنوان یک محصول استاندارد والتر مته های DC180 Supreme را با طول 3 برابر قطر بر اساس استاندارد DIN6537 Short و طول 5 برابر قطر بر اساس استاندارد DIN6537 Long عرضه می کند.

همچنین متخصصان ابزار در شرکت والتر امکان ارائه اندازه های غیر استاندارد و همچنین مته های دو پله را بر اساس سفارش، کوتاهترین زمان ممکن (زمان ساخت 3 هفته کاری) با استفاده از سرویس Walter Xpress دارا هستند.

کاربردها

شایان ذکر است مته های X-treme Evo Plus از سری محصولات Supreme شرکت والتر هستند. این نسل از مته ها برای عملیات سوراخکاری در تولید انبوه و سوراخکاری در شرایط سخت طراحی شده اند.  طول عمر بالای ابزار، مقاومت به سایش فوق العاده و قابلیت تولید انبوه در عملیات سوراخکاری سخت، از محاسن این مته ها می باشند.

مته های DC180 Supreme ضمن صرفه جویی در هزینه ماشینکاری، یک ابزار ایده آل برای سوراخکاری در شرایط سخت روی گروه مواد ISO M و ISO S ، به عنوان مثال در صنعت هوایی (Aviation)، هستند. علاوه بر مورد یاد شده، این مته ها انتخاب مناسبی برای تولید انبوه قطعات در صنایعی نظیر صنعت خودرو و صنایع وابسته هستند. در نهایت با توجه به کاربرد عمومی این مته ها دامنه کاربردی آن ها محدود به صنعت هوایی و خودروسازی نمی شود و می توانند در سایر صنایع نظیر صنایع مکانیک، قالبسازی و صنایع نیروگاهی نیز استفاده شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان هونام تماس بگیرید.

لینک اصلی خبر در وبسایت والتر: کلیک کنید