شرکت H.Bilz آلمان، اخیرا جدیدترین ابزار جهت سوراخکاری بدون پلیسه (Burr free) بنام EXcaliBURR را به صنعت معرفی کرده است.

این راهکار برای حذف پلیسه در عملیات سوراخکاری با ابزار جدید EXcaliBURR ، باعث حذف یک ابزار و عملیات اضافه جهت پلیسه گیری پس از سوراخکاری شده است. این مهم به معنی کاهش زمان ماشینکاری است.

ابزار پلیسه گیر جدید شرکت H.Bilz داخل یک کاست قرار می گیرد و این کاست روی بدنه ابزار نصب می شود. از مزیت های استفاده از کاست، دسترسی آسان به اینسرت پلیسه گیر و همچنین نگهداری آسان از آن است. علاوه بر این مزیت، طراحی سوراخ های خنک کاری ابزار به گونه ای است که جریان مایع خنک کاری (آب صابون) از تجمع و انسداد براده بین بدنه ابزار و دیواره سوراخ حین پروسه پلیسه گیری جلوگیری بعمل می آورد.

اینسرت پلیسه گیر، دارای چهار لبه برشی می باشد. این امر باعث می شود عمل پلیسه گیری در هر دو جهت دوران ابزار و همچنین در مبادی ورودی و خروجی سوراخ به خوبی انجام شود. مزیت دیگر ابزار پلیسه گیر، ناشی از نصب لبه برشی با مکانیزم فنری می باشد. این امر باعث می شود که ابزار حتی در سوراخ های واقع در سطوح شیبدار نیز به خوبی از عهده عملیات پلیسه گیری برآید. جهت مشاهده ویدئو این ابزار حین کار، کلیک کنید.

قرار گرفتن لبه برشی پلیسه گیر در نزدیکی نوک مته، باعث کاهش حرکت طولی مته جهت انجام پلیسه گیری می شود. به عنوان مثال در سوراخ های راه به در، عملیات پلیسه گیری تنها چند میلیمتر بعد از خروج نوک مته شروع می شود و نیازی به افزایش عمق ماشینکاری و در نتیجه آن افزایش زمان ماشینکاری نمی باشد.

سیستم مدولار کاست قابل نصب روی کلیه مته های شرکت H.Bilz ، از قطر 20 میلیمتر به بالا است. یکی از سرویس هایی که شرکت H.Bilz به مشتریان کنونی خود ارائه می دهد، عملیات نصب این پلیسه گیر بروی ابزارهای موجود نزد مشتریان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این ابزار با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لینک خبر در وبسایت شرکت H.Bilz: کلیک کنید
صفحه دانلود کاتالوگ های H.Bilz: کلیک کنید