Turbo-Drill نسل جدید مته مخصوص ماشینکاری فولاد

مته Turbo-Drill محصول جدید شرکت اچ.بیلز (H.Bilz) آلمان، انتخابی مناسب برای ماشینکاری انواع فولاد است. این مته در واحد تحقیق و توسعه شرکت اچ.بیلز آلمان طراحی و تولید شده است. مته های Turbo-Drill علاوه بر تست در واحد تحقیق و توسعه این شرکت، در ارتباط نزدیک با مشتریان، در شرایط واقعی تست و بهینه شده اند.

نقاط قوت مته های Turbo-Drill

  • چهار کانال خنک کننده (آب صابون)، که تضمین کننده خنک کاری بهینه لبه های برشی مته است.
  • هندسه خاص لبه های برشی، که باعث افزایش چشمگیر پایداری مته حین ماشینکاری می شود.
  • شیار براده پولیش شده، که باعث کاهش اصطکاک و در نتیجه تسهیل خروج براده می شود.
  • چهار ساپورت (Guide Chamfer)، که باعث مهار مته در سوراخ حین ماشینکاری و در نتیجه ماشینکاری پایدار تر می شود.
  • روکش نوک مته، که باعث افزایش طول عمر مته می شود.

لازم به توضیح است، روکش مته ها باعث افزایش ضریب اصطکاک در شیارهای براده می شوند. این امر تاثیر منفی بر تخلیه براده خواهد داشت. بنابراین در Turbo-Drill به دلیل داشتن روکش تنها در قسمت ابتدایی مته (نوک مته)، شیارهای براده بدون روکش باقی می مانند.  در نهایت با پولیش کردن شیارهای براده، خروج بهینه براده از محل ماشینکاری تضمین می شود.

حوزه کاری

با توجه به مزایای اشاره شده فوق، این مته انتخابی مناسب برای ماشینکاری انواع فولاد با استحکام کششی بالا تا سختی 48HRc و بهترین انتخاب برای ماشینکاری انواع فولادهای معمول می باشد.

مته ها Turbo-Drill شرکت اچ.بیلز (H.Bilz)  به صورت سفارشی و بر اساس نیازهای شما ساخته می شوند. بنابراین امکان سفارش آن ها برای پروسه های ماشینکاری پیچیده، نظیر مته های چند پله نیز میسر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مته و دریافت اولین نمونه جهت تست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در ویدئو زیر، سوراخکاری قطعه کار از جنس 16MnCr5 با استفاده از این مته را مشاهده می کنید. زمان این پروسه ماشینکاری با استفاده از Turbo-Drill، در مقایسه با مته های معمولی الماس (کارباید) نصف شده است.